Komunikacja z mediami i budowanie wizerunku w szkolnictwie wyższym

Czas trwania

2 dni

Koszt udziału

1349.0

Szczegóły dot. ceny w opisie

Terminy

08 - 09. 05.2025 r.

O konferencji

Konferencja jest skierowana do rzeczników prasowych uczelni, osób odpowiedzialnych za komunikację z mediami, a także do kadry zarządczej, w tym prorektorek i prorektorów zajmujących się promocją oraz współpracą z otoczeniem zewnętrznym.

Nasza konferencja to dwudniowa, intensywna dawka praktycznej wiedzy z zakresu PR, Media Relations, prawnych aspektów współpracy z mediami oraz promocji uczelni w mediach społecznościowych. Uczestnicy poznają mechanizmy skutecznej współpracy z mediami. Wykłady i warsztaty poprowadzą doświadczeni eksperci.

Organizatorzy konferencji stawiają sobie za cel nie tylko pogłębienie wiedzy i umiejętności praktycznych uczestników, ale także budowanie relacji między nimi.

Miejsce konferencji: Hotel Filmar, Grudziądzka 39-43, Toruń

Koszt udziału: z noclegiem pok. 2 os do 31 marca - 1349,00 zł z noclegiem pok. 2 os po 31 marca - 1449,00 zł z noclegiem pok. 1 os. - 1469 zł bez noclegu - 999 zł

Prowadzący

Patryk Tomaszewski

dr Patryk Tomaszewski

Doktor nauk humanistycznych, absolwent studiów podyplomowych EMBA. Pracuje na UMK. Autor ponad 100 publikacji naukowych wydanych w Polsce i poza krajem, w tym indeksowanych w bazie Scopus. Redaktor czasopisma "Historia i Polityka". Ostatni współautor książek "Lokalny wymiar polityki bezpieczeństwa", Toruń 2020 oraz "Między upodmiotowieniem a upolitycznieniem. Polski samorząd terytorialny w realiach (kryzysu) demokracji liberalnej po 1989 roku", Włocławek 2022. Zasiadał w Radzie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, a obecnie członek Komitetu Ewaluacji Naukowej.

Piotr Rączka, prof. UMK

r.pr. dr hab. Piotr Rączka, prof. UMK

Doktor habilitowany nauk prawnych, profesor Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, kierownik Katedry Prawa Administracyjnego WPiA UMK w Toruniu, radca prawny, w latach 1999-2010 członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu, autor ponad 100 publikacji z zakresu prawa i postępowania administracyjnego.

Cezary Odrzygóźdź

dr inż. Cezary Odrzygóźdź

Naukowiec pasjonujący się zagadnieniem regeneracji komórek i transportu międzykomórkowego. Doktor inżynier reprezentujący Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk. Prezes Fundacji Scientia Thorunensia. Współzałożyciel portalu eDoktorant.pl, autor podcastu Faceci w Kitlach, ekspert Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Szkoleniowiec, organizator konferencji naukowych, mający duże doświadczenie w aplikowaniu i realizacji grantów edukacyjnych. Prowadzi szkolenia w zakresie kompetencji miękkich takich jak wystąpienia publiczne, storytelling czy personal branding.Ponadto z uwagi na swoje doświadczenie naukowe i społeczne dla platformy przygotuje także szkolenia z zarządzania projektami grantowymi, zarządzania zespołem czy networkingu.

Wojciech Kiełbasiński

r.pr. Wojciech Kiełbasiński

Ekspert z zakresu prawa o szkolnictwie wyższym i nauce. Autor publikacji naukowych, prowadzący szkolenia w szczególności z obszaru procedur awansowych, spraw doktoranckich, spraw studenckich, systemu świadczeń dla studentów. Rzecznik Praw Doktoranta Krajowej Reprezentacji Doktorantów. Odbył aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Toruniu i uzyskał tytuł radcy prawnego. Od początku studiów zaangażowany w działalność na rzecz społeczności akademickiej. W przeszłości aktywnie działał w samorządzie studenckim UMK oraz reprezentował studentów w organach kolegialnych uczelni. Był również m.in.: członkiem Rady Studentów Parlamentu Studentów RP, Przewodniczącym Forum Uniwersytetów Polskich oraz ekspertem PKA ds. studenckich. Interesuje się prawem sportowym. Ukończył FIFA/CIES Programme in Sports Management.

Zagadnienia

  • Dostęp do informacji publicznej – co i jak komunikować - RODO.

  • Media Relations w praktyce albo panel dyskusyjny – wyzwania związane z budowaniem PR’u uczelni.

  • Komunikacja naukowa, popularnonaukowa i nienaukowa w praktyce, czyli jak mówić by nas słuchano.

  • Emisja głosu

  • Zarządzanie stresem i angażowanie publiczności

  • Wystąpienia publiczne

  • Praca przed obiektywem

  • Budowanie marki osobistej